Throin
Adminos dominatus
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Unghurt
|
Wysłany: Sob 15:13, 02 Maj 2009 Temat postu: Obłęd- Przykładowe podanie o bestie |
|
|
Obłęd.
Kość PW: 12k8 +100 (164)
Inicjatywa: 0
Szybkość: Pełzanie 3 metry (2 pola) Chód po zmianie kształtu 6 metrów (4 pola)
KP: 13
Atak: Macki + 14 zasięg 1,5m 2k6 (paraliż)
Pelny atak: 3 macki +14 zasięg 1,5m 2k6 (paraliż)
Czary: Dominacja, ślepota/głuchota, wycieńczenie.
Cechy: Niewrażliwość na magię iluzji. Niewrażliwość na efekty wpływające na umysł. Telepatia (Nieopanowanych 20m. Telepatyczny dostęp do każdego opanowanego umysłowo miejsca.)
Rzuty: wytrwałość 6, refleks 5, wola 15.
Atrybuty: Sił.9, Zr.6, Bd.12, Int.22, Rzt.20, Cha.20
Umiejętności: Koncentracja +18, Blefowanie +15, Wiedza (ogólna) +15, Czarostwo +12.
Atuty -
Teren: Blisko skupisk mocy.
Występowanie: pojedynczo, ewentualnie z 7-12 podporządkowanymi magami.
SW: 9
Charakter: dowolny
No dobra... Posłuchajcie. Wdepnęliśy w niezłe gówno. Zebrała się tu grupka magow, chcących trzymać krótko cały ten obszar, od gór, po ocean. Okazuje się, że był tu punkt skupienia mocy, taki, jakie występują u nas, w gildiach. Ci idioci przyzwali jakieś pozaplanarne cholerstwo, które ich sobie podporządkowało, a teraz chce pochłonąć naszą rzeczywistość. Mamy dwa dni czasu, zanim my też staniemy się zombie, jak ci w wiosce (...)
Rainer
Obłęd (przez swoje zombie nazywany Panem obłędu) jest stworzeniem, które podróżuje po innych wymiarach. O ile w niektórych nie może uzynić niczego złęgo, o tyle tutaj jest naprawde żadkim, i poważnym problemem. Jeżeli dość silny obłęd postanowi zawładnąć jakimś światem, wyrywa się ze swojego, i przechodzi w swej pierwotnej postaci, lub postaci średniego wzrostu humanoida, bez twarzy. Jego macki znajdują się wtedy na plecach, i porusza się na nogach. Może być on wciągnięty do innego wymiaru wbrew woli, przy pomocy silnej magii.
Jego pierwotną postacią jest jasny mózg wielkości studni, poruszający się za pomocą trzech macek umieszczonych na miejscu połączenia mózgu z rdzeniem kręgowym. Zazwyczaj jednak zmienia postać. Sam obłęd nie jest w stanie zawładnąć rzeczywistością danego wymiaru. Musi manipulować bardzo potężnym magiem, lub znaleźć jakieś alternatywne źródło mocy. Im więcej mocy posiada, tym szybciej może rozszerzać swoje działanie. Co dziwne, im bliżej obłędu i jego źródła mocy, tym większa odporność osobnika, oswajającego się z większym natężeniem magii. Obłęd nie interesuje się już opanowanym otoczeniem, dopóki nie zostanie na nim zaatakowany lub nie wyczuje cudzej mocy. Zazwyczaj gniazduje w podziemiach, w ktorych znajdują się krasnoludzkie krysztaly mocy. Pozwalają mu na szybką i efektywną ekspansję umyslową.
Pochłonięta rzeczywistość:
Obłęd, pochłąniając rzeczywistość, przejmuje kontrolę nad wszystkimi żywymi istotami, którym po wejściu na obszar jego działania nie powiedzie się rzut na wolę o ST 15, a także nad pogodą, zwierzętami i rzeczywistym wyglądem otoczenia. Z pozoru spokojna wioska/ tętniące życiem miasto, może być cmentarzyskiem lub opuszczonymi ruinami. Obłęd robi wszystko, aby zatrzymać intruzów na swoim obszarze. Jeżeli nie zdoła zawładnąć ich umysłami, mają oni dwa dni, zanim będą musieli ponownie wykonać rzut na wolę. Za każdym razem ST wzrasta o 5. Podporządkowany bohater ma zazwyczaj za zadanie zabić swych towarzyszy lub stać się pożywieniem obłędu, który wchłania jego móóózg. Zadaniem obłędu jest zawładnięcie całym wymiarem, na którym się znajduje.
STATUS: ZAAKCEPTOWANE
Autor przyznaje, iż bestia jest niedopracowana. Ma ona stanowić jedynie przykład podania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Throin dnia Pią 13:56, 20 Lis 2009, w całości zmieniany 10 razy
|
|